Částečné uvolnění provozu - KVĚTEN
Vážení zákazníci,
dovoluji si Vás informovat, že od pondělí 4. května 2020 dochází v naší společnosti IRIMON, spol. s r.o. k částečnému uvolnění provozních omezení, která jsme zavedli v předcházejících týdnech v souladu s vládními opatřeními. Uvolnění opatření se týká především velkoobchodu.
VELKOOBCHOD
Od 4.5.2020 otevíráme část provozovny pro registrované velkoobchodní klienty s IČ.
- VO objednávky B2B , doporučujeme zadávat přes E-VELKOOBCHOD s využitím webového rozhraní Můj účet na (www.irimon.cz).
- VO objednávky mohou omezeným způsobem všichni registrovaní velkoobchodní zákazníci s IČ osobně upravovat, doplňovat či konsultovat na místě v provozovně.
- Telefonické zadávání VO objednávek (pouze za ceny C1) nedoporučujeme VO klientům používat. Používejte raději jiné rychlejší a cenově výhodnější způsoby E-objednávek přes internet z Vašich domovů.
- Pro možnost využití zvýhodněných E-cen za větší balení a akcí je možné použít i samoobslužný E-POINT s přístupem k internetu přímo v naší provozovně.
- Platbu za zboží je možné provádět na fakturu (VO zákazníci s rámcovou smlouvou), platební kartou a výjimečně i hotově na místě v prostorách IRIMON velkoobchodu.
- S platností od 1.5.2020 se ruší dočasná sleva 1% za hotovostní platbu či platbu kartou a platí již běžné standardní VO obchodní podmínky.
- Odběr zboží je pro VO klienty možný osobně nebo s využitím obvyklých přepravních společností s doručením na zadanou adresu kdekoliv po celé ČR.
- Pro Hunter Partnery platí rozšířená sezónní otevírací doba 7:00 – 17:00 hod.
- Pro ostatní VO zákazníky platí standardní otevírací doba 8:00 – 16:30 hod.
MALOOBCHOD
UPOZORNĚNÍ:
Z důvodu probíhajícího stěhování obchodnch prostor v rámci objektu je i nadále omezen provoz maloobchodu.
OMEZENÍ MALOOBCHODU se týká:
- osobních návštěv v provozovně a osobního zadání MO objednávky - maloobchodní prodej konečným uživatelům je dočasně možný POUZE prostřednictvím IRIMON E-shopu, v provozovně je možný pouze osobní odběr zboží objednávky z E-shopu (www.irimon.cz).
- vzorkovny - pro maloobchodní klienty je vzorkovna dočasně uzavřena.
- osobních konsultací - konsultace jsou dočasně možné pouze telefonicky nebo písemně e-mailem.
- projekce pro koncové uživatele - z kapacitních i bezpečnostních důvodů je až do odvolání zcela pozastavena projekční podpora pro MO zákazníky.
Maloobchodním zákazníkům doporučujeme:
- Maloobchodní objednávky vyřizujeme i nadále POUZE bezkontaktně, prostřednictvím IRIMON E-shopu s doručením zboží v rámci ČR, s dobírkou ZDARMA.
- Všechny případné změny a úpravy objednávek, včetně poradenství, mohou být prováděny výhradně elektronicky či telefonicky, ZATÍM POUZE BEZKONTAKTNĚ.
- Objednávky nad 1500 Kč vč. DPH doručujeme kamkoliv pro celé ČR zdarma.
- Odběr zboží je pro MO klienty možný i osobně (v zadní výdejové části objektu ve dvoře u rampy) nebo s využitím obvyklých přepravních společností (doporučujeme) s doručením na zadanou adresu kdekoliv po celé ČR.
- Platba možná platební kartou při vyzvednutí.
- Při výdeji zboží pro malospotřebitele platí standardní otevírací doba skladu 8:00 – 16:30 hod.
……………………………………………………………………………………………………………………….
Všechny zákazníky žádáme, aby v prostorách naší provozovny i v celém areálu dodržovali následující hygienická opatření:
- Nevstupovali do provozovny, pokud mají zvýšenou teplotu či příznaky respiračního onemocnění (chřipka, nachlazení apod.)
- Dodržovali rozestupy min 2 metry, ve frontě i v blízkosti jiných osob
- Používali roušku, respirátor nebo případně šálu či šátek přes ústa. V případě potřeby Vám poskytneme roušku na vyžádání.
- Vzorky zboží si pouze prohlíželi a vzorků se nedotýkali.
……………………………………………………………………………………………………………………….
Konzultace, poradenství a technickou podporu Vám poskytneme na níže uvedených telefonních číslech nebo přes webové formuláře:
Objednávky přijímáme těmito způsoby:
Děkuji Vám za pochopení a všem přeji mnoho sil a pevné zdraví.
Za tým IRIMON
Ing. Vladimír Šenkýř, jednatel